Subject: FW: Korrastatud teemaa üleandmise akt - VT1928 Kasepere küla
From: Triinu Mänd <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Fri, 19 Jan 2024 10:46:28 +0200

Palun registreerida pöördumine.

menetluses viimane kirja viide 7.1-2/23/22558-2

From: German Korotin <[email-masked]>
Sent: Friday, January 19, 2024 10:39 AM
To: Triinu Mänd <[email-masked]>
Subject: RE: Korrastatud teemaa üleandmise akt - VT1928 Kasepere küla

Tere

Jah, eelmise kirjaga teostusjoonis jäi panemata kaasa.

Palun kontrollige üle joonist.

Katte servast kõige lähim punkt 1m sügavusega on 2.98m kaugusel., kas on
see aksepteeritav?

Lugupidamisega
German Korotin

Projektijuht

AllSpark OÜ I  <http://www.allspark.ee/> www.allspark.ee

+372 5194 6199 I [email-masked]
<mailto:[email-masked]>

Suur-Sõjamäe 50a, 11415 Tallinn, Estonia

From: Triinu Mänd <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, January 19, 2024 10:29
To: German Korotin <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Korrastatud teemaa üleandmise akt - VT1928 Kasepere küla

Tere

Kirjutasite, et uus teostusjoonis on kirja manuses – paraku minuni jõudnud
e-kirjal manuseid ei olnud.

Lisaks eeltoodule kirjutasite, et „Ehitaja jälgis TRAM-i nõuded selles
osas ja kuna trass on “mulde nõlvast kaugemal kui 1 m”, antud juhul tee
servast kuna nõlva ei ole, paigaldas kaabli 1m sügavusele.“

Selgitan, et Transpordiameti nõuded sätestavad: sidekaabli paigaldamise
sügavus teemaal on minimaalselt 1,0 m ümbritsevast maapinnast. Lähemal kui
1,0 m muldkeha nõlvale kaabli paigaldamise minimaalne sügavus on 1,2
meetrit ümbritsevast maapinnast. Juhul kui riigiteel puudub nõlv
arvestatakse muldekeha kauguseks katte servast 3m ehk nõlva puudumisel
tuleb lähemal kui 3,0m katte servale paigaldada tehnovõrk min 1,2m
sügavusele.

Lugupidamisega

Triinu Mänd

peaspetsialist

planeerimise osakond

kooskõlastuste üksus

+372 5830 3908

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

From: German Korotin <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, January 19, 2024 9:20 AM
To: Triinu Mänd <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Indrek Allert <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: FW: Korrastatud teemaa üleandmise akt - VT1928 Kasepere küla

Tere

VT1928 projektijuht Vladimir Margassov enam ei tööta AllSpark OÜ
ettevõtes, ja antud projektiga edaspidi tegelen mina.

Kasutusteatis nr. 2311301/11664 on tagasi lükkatud TRAM-i poolt seoses
paigaldusügavuste mittevastavusega projektile ning 750N kaitsetoru
puudusega.

Puuritud osa sügavused on parandatud geodeeti poolt puurimisprotokollide
järgi. Uus teostusjoonis manuses, laen ülesse EHR-i samuti.

Lahtiselt paigaldatud multitoru asub 1m sügavusel. Projektis oli nõutud
1,2 m paigaldamissügavus põhjendamata ja tõenäoliselt projektijuht ei
pööranud sellele tähelepanu.

Ehitaja jälgis TRAM-i nõuded selles osas ja kuna trass on “mulde nõlvast
kaugemal kui 1 m”, antud juhul tee servast kuna nõlva ei ole, paigaldas
kaabli 1m sügavusele.

750N lisa kaitsetoru ei olnud vaja sellel juhul, kuna Hexatronic
9x7/3,5+1x14/10+Cu multitoru tugevusklass on 1250N sertifikaatide järgi.

Martti Lilleste ütles et korrastatud teemaa üleandmise akti puuduse tõttu
ta ei hakka takkistada kasutusteatise kooskõlastamist.

Kas teie poolt on veel ettepanekuid, või ma saan sama kommentaari lisada
EHR-I koos uue teostusjoonisega?

Lugupidamisega
German Korotin

Projektijuht

AllSpark OÜ I  <http://www.allspark.ee/> www.allspark.ee

+372 5194 6199 I  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

Suur-Sõjamäe 50a, 11415 Tallinn, Estonia

  _____

From: Martti Lilleste < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Thursday, November 30, 2023 3:54 PM
To: Vladimir Margassov < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: RE: Korrastatud teemaa üleandmise akt - VT1928 Kasepere küla

Tere

Tänan tagasiside eest. Võiks eelistada varianti, et jätame loa seniks
lahti, kuni töö on lõpetatud, siis ei teki olukorda, kus töö teostamine
ununeks. Juhul kui töö läheb läbi EHRi menetlemiseks, siis
Transpordiametini jõudes küsitakse üldjuhul minu käest loa osas
tagasisidet, siis saan anda info, et muus osas ok, aga haljastus
parandatakse sobivate ilmade saabudes. Ma usun, et see ei ole takistav
tegur selle menetluse juures.

Lugupidamisega

Martti Lilleste
Korrashoiu projektijuht
Korrashoiu ja liikluskorralduse üksus, põhja osakond
53045911
 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Käesolev kiri võib sisaldada konfidentsiaalset informatsiooni ja on
mõeldud kasutamiseks ainult adressaadile. Kui antud sõnum ei ole suunatud
Teile, siis selle avaldamine, kopeerimine, levitamine või muul viisil
kasutamine on rangelt keelatud ning võib olla ebaseaduslik. Kui saite
selle kirja ekslikult, palun teavitage sellest koheselt informatsiooni
saatjat ning kustutage kiri oma süsteemidest.

From: Vladimir Margassov < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Wednesday, November 29, 2023 2:53 PM
To: Martti Lilleste < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: RE: Korrastatud teemaa üleandmise akt - VT1928 Kasepere küla

Tere Martti,

Saadan Teile eraldi allkirjastatud Lisa 2.

Pean tunnistama, et taastamine ei ole teostatud kasvumullaga, kui lumi
sulab ära, siis saame nõetekohase teemaa taastamise ära teha.

Kui Teile sobib, siis vormistaks garantiikirja.

Heade soovidega

Vladimir Margassov

Projektijuht/Project Manager

Tel: 5858 5456

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Allspark Solutions

www.allspark.ee <http://www.allspark.ee>

From: Martti Lilleste < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: reede, 24. november 2023 15:22
To: Vladimir Margassov < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: RE: Korrastatud teemaa üleandmise akt - VT1928 Kasepere küla

Tere

Palun allkirjastada loa lisa 2 teistest dokumentidest eraldi ja saata
uuesti. Lisaks ei selgu saadetud taastamise fotodelt, kas taastamine on
teostatud kasvumullaga ning kas teostatud on ka muruseemne külv. Vaadates
fotosid, siis tundub, et teemaa taastamine on teostatud liivaga. Kuna
hetkel on taastamine lume all, siis ei ole võimalik seda kohapeal hinnata.
Kui peaks tulema periood, kui lumi sulab, siis saan olukorra uuesti
kohapeal üle vaadata. Kui teate, et taastamine ei ole teostatud
kasvumullaga ning teostamata on muruseemne külv, siis palun sellest
informeerida. Töö on võimalik vastu võtta, kui teostatud on nõuetekohane
teemaa taastamine.

Lugupidamisega

Martti Lilleste
Korrashoiu projektijuht
Korrashoiu ja liikluskorralduse üksus, põhja osakond
53045911
 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Käesolev kiri võib sisaldada konfidentsiaalset informatsiooni ja on
mõeldud kasutamiseks ainult adressaadile. Kui antud sõnum ei ole suunatud
Teile, siis selle avaldamine, kopeerimine, levitamine või muul viisil
kasutamine on rangelt keelatud ning võib olla ebaseaduslik. Kui saite
selle kirja ekslikult, palun teavitage sellest koheselt informatsiooni
saatjat ning kustutage kiri oma süsteemidest.

From: Vladimir Margassov < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Tuesday, November 21, 2023 1:52 PM
To: Transpordiamet < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: Korrastatud teemaa üleandmise akt - VT1928 Kasepere küla

Tere,

Edastame Teile Kesepere küla korrastatud teemaa üleandmise akti.

Heade soovidega

Vladimir Margassov

Projektijuht/Project Manager

Tel: 5858 5456

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Allspark Solutions

www.allspark.ee <http://www.allspark.ee>